Talamon Alfonz-díj

2014.05.18. 10:04

Nagy megtiszteltetésnek tartom, hogy idén nekem ítélték oda a díjat. Nem számítottam rá, kellemes meglepetésként ért. Magát az írót sajnos személyesen nem ismertem, de munkásságát nagyra becsülöm. A díjat Kavicsok című kötetemért kaptam, ami tíz elbeszélést tartalmaz. Ezek részint kapcsolódnak egymáshoz, részint önálló történetek. Közös motívumuk az elmúlás és a halál, de jelen van bennük a születés is. Meg a betűk és üzenetek keresése: leveleké és könyveké.

A napokban sokszoros az örömem, mert nemcsak szakmai, hanem magánéleti sikereket is elkönyvelhetek. Nemcsak díjat nyert kötetem látott napvilágot, hanem két gyönyörű gyermekem is.

 

http://www.parameter.sk/rovat/kultura/2014/05/17/atadtak-az-idei-irodalmi-dijakat

A bejegyzés trackback címe:

https://penzestimi-kalandozasai.blog.hu/api/trackback/id/tr86178797

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása