Utolsó séta Bukarestben

2011.09.24. 23:02

Újra elsétáltam az Átszúrt krumpli térre,

Majd megnéztem a Control Club pincehelyiségének lejáratát – finom szűretlen söröket fogyasztottam itt.

És a szomszédos Coyote Cafét, ahol kétszer voltam céges rendezvényen, karaoke partin.

Lefényképeztem az első szállásunkat.

 

A Lipscaniban luxusboltok mellett is árulják a menyasszonyi ruhákat.

Biciklivel reklámozott régiségkereskedés

 

Színes székek egy szórakozóhely előtt...

és poros sörösüvegek

Folynak a munkálatok a tetőtéren és a homlokzaton

Máshol pedig már rendbetett épületek fogadnak

Néhányan az utcán igyekeznek értékesíteni kacatjaikat

Újra betértem a loggiás vendéglőbe, a Hanul Hanucba,

és megnéztem a szemközti templomot.

A Cotroceni bevásárlóközpont

Búcsú a kis tótól, a parkunktól, a lakásunktól.

Kicsit a végén még bolondoztam egyet...

 

Véget ért egy időszak: Bukarest 2010. 02. 09. – 2011. 09. 16.

A bejegyzés trackback címe:

https://penzestimi-kalandozasai.blog.hu/api/trackback/id/tr383254128

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása